Frequently Asked Questions (FAQ)

Wie führe ich eine Bestellung aus?
  1. Gewünschtes Produkt via Schnellansicht (QuickView) oder auf der Produktseite auswählen
    und über Button "in den Warenkorb legen" zum Warenkorb hinzufügen.

  2. Weitere Produkte? Sie können jetzt entweder weiter einkaufen oder zum Bestellprozess gelangen.

  3. Bestellvorgang: Klicken Sie den Warenkorb rechts oben an und folgen Sie dem Button "zum Bestellvorgang".

  4. Nach Abschluss erhalten Sie automatisch eine E-Mail mit Ihrer Bestellungsbestätigung.
How can I see my order status?
  1. If you are a registered user, click here to login.

  2. When you are logged in, go to your account and choose oder history to see a list of all orders and their status.

For further questions, please contact our customer support.

Can I use my existing reflecta login data for the reflecta shop?

Please create a new account for our new online shop: Create reflecta account now

What payment methods are available?
  1. PayPal

  2. Credit Card (American Express, MasterCard, VISA)

  3. Sofortüberweisung (Klarna)

  4. Bank Transfer (prepayment)
Can I place an order for delivery abroad?

We ship our products to Germany, Switzerland and all EU-Countries.

Goods which are shipped via forwarder can only be ordered on request. Please contact us via the contact form.

Shipping rates vary by order destination and amount.

Wie lange dauert die Lieferung einer Bestellung?

Die Dauer einer Lieferung ist abhängig von der gewählten Versandoption und dem jeweiligen Dienstleistungsunternehmen und Zielland. Weitere Informationen finden Sie unter Versandkosten.